tirsdag 4. januar 2011

GODT NYTT ÅR!


En lang og intensiv høst er over. Mange rutiner har falt på plass, mange idéer har blitt tatt i bruk, enda flere har blitt forkastet. Julen kom og julen gikk. Det var travle dager og det var lange dager. Jeg hadde for første gang et 24 timers skift etterfulgt av en dusj og 1/2 time på sofaen før det braket løs igjen.Vi har fått god respons på både vareutvalg, lokaler og service. Vi tar det med oss videre i det nye året for å bli enda bedre!

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle dere som har vært innom for å handle, levere aviser og flotte greiner og andre naturmaterialer, titte, drikke kaffe, skravle...dere har alle vært med på å gjøre hver dag på jobb til en fryd!

Leverandørene mine fortjener også en STOR takk! Spesielt dere jeg har mest med å gjøre i hverdagen er viktige for meg: Bodil, Vidar, Martin, Johan og Stig :-) Håper dere holder ut med enda litt mer mas i det nye året:-)

Og helt til slutt: Primulaen og Muscarien er her - det går mot VÅR!!


Minner om at åpningstidene er som vanlig: 9.00-17.00 alle hverdager og 10.00-14.00 lørdager.
Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar