onsdag 23. mars 2011

DET VAR SOLA SIN SKYLD!


I går kom det inn en hyggelig mann som ville kjøpe med seg noen fine blomster til sin kone. Roser ville han ha. Røde og oransje. Det ble en nydelig bukett! Mens jeg stod og bandt den opp småpratet vi, og han konkluderte impulskjøpet sitt med at det var sola som fikk han på tanken om å kjøpe blomster til kona. En av de aller beste konklusjonene jeg noen gang har hørt. Synes flere skal ta den til følge!

6 stk eggeglass fra Rice, nå kun 128kr! Det er ikke mange kronene for en litt fargerik eggefrokost.
Fint til Hestehov også:-)

Vi kjører -20% rabatt på eggeglassene fra Rice frem t.o.m. påskeaftenen. Sant nok er påska sein i år, men den kommer fortere enn vi aner! De gule blomstene har meldt sin ankomst.


Det blir neppe mer knall enn disse Callaene!
60 kr.stk.

Når det kommer til påskefarger, er den for meg, ikke bare gul og lilla, men fargerik. Småvaser i mange fine vårfarger...fylt med hestehov, gåsunger og kanskje blåveis og hvitveis....men frem til vi kan begynne å se etter gullskatter i grøftekantene, er det mye fint her i butikken også:-)


Alle hjem trenger småvaser, snart er tiden inne for vårblomstene.
Vi har mange fine fasonger og farger. Fra 49 kr.

Håper alle får en fortreffelig onsdag! Jeg for min del skal etter jobb fylle bilen med mine unger, andres unger å gå på Blåveisen. Det bare må bli bra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar