torsdag 7. april 2011

PÅSKEGLEDE!





Ren vårglede!

Vi er heldige som har 4 årstider. Vinteren kunne kanskje vært en tanke kortere, men... vi setter i alle fall enormt stor pris på våren og tiden vi er inne i nå:-) I går måtte jeg et ærend til Plantefoss i Bosvika, og på vei tilbake tok jeg meg tid til å stoppe ved Hjembu for å plukke Hestehov. Der var det også en humle som hadde seg en rast. Så stod jeg der på en forferdelig støvete vei i full vårsol og kjente meg rett og slett heldig! I slike øyeblikk glemmer man alle bekymringer man måtte ha.

En humle og meg på en støvete Risørvei:-)


Og i går var det avslutning på Blåveisen. Vi skulle lage påskedekorasjoner. Det var en opplevelse! Det interessante er at alle har det samme utgangspunktet med tilgang på akkurat de samme materialene, og så blir resultatene SÅ ulike. Det er en fryd å jobbe med barn, og jeg er kjempeimponert hvordan de kastet seg over oppgaven!


Høner, haner og blomster i salig blanding!

Noen høye, noen lave og noen på snei:-)


Takk for en fin oppkjøring til påska!
Håper alle får en solrik torsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar