fredag 1. juli 2011

BARNAS SOMMER!


Koppesett i koffert med tilhørende servietter og duk.


I dag kom det masse varer. Ikke blomster. Ikke keramikk. Men leker!

Småbiler til ivrige sjåfører


Jeg må innrømme at jeg virkelig går på akkord med meg selv siden jeg har valgt å ta inn sommerleker til barn. Ikke fordi jeg synes det ikke er godt nok, men i min blomsterverden har jeg litt problemer med å kombinere denne type plastikk og blomster. MEN: Det er mange som spør etter sommerleker til barn her på Søndeled, og ettersom hjertet mitt er et 90% mammahjerte lot jeg meg overtale.


Strandleker...bøtter, biler, spader, river, former, vannkanner, sold...

Så vær velkommen inn hvis du er på utkikk etter litt lykke til små mennesker som lett lar seg begeistre!

Bursdagstog

Ps: Jeg bestilte også sol og varme med disse sommerlekene....Det ser ikke ut til at det fulgte med denne forsendingen, så det blir vel ettersendt separat tenker jeg:-)

GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Koppesettet er i metall og bursdagstoget er i tre. Gode kvalitetsleker. Dessuten har vi fått inn vannpistoler i alle størrelser og fasonger, hoppetau og såpebobler også:-)

    SvarSlett