tirsdag 6. september 2011

KREATIVT REGNVÆR!


Jeg er ikke i tvil om at høsten har kommet når jeg ser ut av vinduet i dag. Helgen har gått med til å bytte ut sommertøy med vintertøy. Jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er triveligere i omvendt rekkefølge! Men når det er sagt er jeg glad for at vi har 4 så ulike og fine årstider.

I dag bugner butikken av flotte planter. Det er så fullt at mange av plantene må finne seg i å bli plassert på gulvet. Og det er tydelig at dette været gjør noe med oss, for i dag har det vært kunder som har vært ute etter inspirasjon og som har kjøpt ting og tang slik at de kan lage noe fint hjemme. Og sånt, det liker jeg!! Jeg anbefaler mange flere til å gjøre det, det gir ro i sjelen å lage kos og hygge rundt seg.

Så tenn et stearinlys, fyr i peisen, lag en knakende god kopp kaffe, unn deg litt sjokolade og bare vær til! Regnværsdager kan brukes til så mangt:-)

Resten av uka treffer dere Ellen i butikken. Jeg og mannen skal på sommerferie til Roma. Håper på nye idéer og mye inspirasjon som jeg kan bruke utover høsten her hjemme!



GOD UKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar