fredag 3. februar 2012

BLOMSTERVASK - 60 GRADER! en anbefaling

Dagens innlegg har overhodet ingenting med blomster å gjøre, men blir lagt inn fordi jeg har fått masse kommentarer på ulltøyet jeg går med i butikken.

Jeg har ingen faglig kompetanse på klær, så her bare siterer jeg merkelappen på klærne:
Både jakken og vesten består av 70% Merinoull, 28% Polyamide, 2% Elastane. Merket kalles Woolpower Östersund. Kan vaskes på 60 grader! Finnes til barn og voksne. Hva slags type plagg som finnes vet jeg ikke, men foruten det jeg har selv, har barna bukse, genser og sokker.



Det er kjøpt hos Regntøyspesialisten Tur og Fritid i Kristiansand. Jeg vet ikke om andre steder hvor dette selges, men uansett har dette blitt en av mine topp 5 butikker å handle i. Dette på grunn av ekstremt høy og hyggelig service, god, faglig kompetanse og godt vareutvalg med kvalitet. Jeg kan anbefale dere en tur til Regntøyspesialisten av hele mitt hjerte.

Mange har spurt meg om pris på klærne, om det er dyrt...Men hva er dyrt og hva er billig? Jeg mener det avhenger av om hvor mye man har til rådighet og hvordan man prioriterer. Hvis jeg går ut av en butikk med en god følelse inni meg, ja da kan jeg gjerne gå ut med en pakke doruller til 100 kr og føle det var vel anvendte penger. Er følelsen dårlig derimot, kan jeg faktisk la et godt kjøp gå fra meg, og dette gjelder uansett type butikk.


Til tross for 20 kalde grader er det en nydelig dag; Krystallklar luft, skyfri himmel og knitrende februarsnø....iført klær fra Regntøyspesialisten fra innerst til ytterst og fra topp til tå biter ikke kulden på meg.
God helg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar