torsdag 11. oktober 2012

TOM HELL OG MEG

Hverdagene er fulle av gjøremål.  
Jeg opplever stadig at jeg må utsette ting jeg virkelig har lyst til å gjøre fordi jeg må gjøre noen "må gjøres først ting".  

I dag har jeg prioritert i motsatt rekkefølge:
 Jeg gjorde "har lyst tinga" først.  Med Tom Hell på høyttalerne og en god porsjon arbeidsglede, resulterte det i noen mosehjerter, mosekranser og et par høstdekorasjoner.


Høstdekorasjon  i spreke farger...med kastanjer!



Små gresskar, noen rare frukter og kapsler, MASSE kastanjer...
Bruk de fine dagene til å sanke ting og tang ute.
Det er balsam for sjela!




Mosehjerter



Mosekranser


Cymbidiumorkidé. Vakker!


Og en fantastisk hortensia...



Butikken ellers bugner av flotte høstblomster til både inne- og uterom.  

Velkommen inn i min vakre hverdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar