tirsdag 7. juni 2011

KONVALLER OG KJÆRLIGHET


Tida raser av sted - uten tvil! For mange går det rett mot bryllup, og det er en veldig hyggelig begivenhet. Det er en ære å få lage blomster til en slik anledning. Jeg benytter anledningen til å ønske alle "våre" brudepar en minnerik og fantastisk dag! Og til dere som giftet dere tidligere i år: Håper dagen ble akkurat slik dere håpet på - og enda litt bedre!

Jeg burde egentlig plukke med meg hjem en STOR bukett med konvaller idag, men ettersom de er på hell og jeg befinner meg på jobb i hele dag, skal jeg heller sette sammen en enkel, men nydelig bukett roser; for i dag er det 8 år siden jeg gikk ned kirkegulvet med min store kjærlighet og en nydelig bukett konvaller, plukket av brudgommen selv.

Det er sikkert flere som kan feire bryllupsdag i dag, og røde roser har vi masse av! Og det kan til og med bli en ganske fin tirsdag av å komme hjem med en blomst selv om man ikke har bryllupsdag!

Overrask med en blomst, enten kjøpt eller selvplukket.
God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar