mandag 23. mai 2011

Gressløk kan brukes til så mangt!



I går hadde jeg skikkelig rundvask i huset, fikk kasta mange gamle blomster og buketter og ryddet skikkelig opp. Men det blir unektelig litt tomt etter en sånn opprydding, det manglet blomster både her og der.

Senere på kvelden var ute i hagen for å hente gressløk til en kveldsomelett. Da jeg kom inn og skulle hakke den opp stod jeg igjen med mange fine, lilla blomster...disse fikk stå i en grønn liten vase min blomsterglade 4-åring kjøpte på sommerferie i fjor. Kanskje ikke den mest bruksvennlige vase med tanke på verken farge eller form, men den er kjøpt med en 4-årings feriepenger, og den har gitt oss masse glede!


I kveld er det kurs her i Blomsterverkstedet. Vi skal lage buketter og dekorasjoner, jeg gleder meg og ønsker velkommen til kursdeltakerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar