onsdag 9. november 2011

HØYE HÆLER OG MOSE


Når vi når står foran vinterhalvårets største utelivssesong har jeg lyst til å nevne litt om tilbehøret. Vi hadde julebordet sist helg, og det var høye hæler, korte kjoler, trange kjoler, kjoler med rysjer, skinnbukser, bluser...all stasen var samlet på ett sted. Vi får hele tiden høre at vi er fine slik vi er osv. Men ærlig talt: Jeg hadde i alle fall følt meg klar for sofaen hvis jeg ikke hadde sminket meg, hatt noen fine øredobber og stelt meg litt på håret.

Jeg tør påstå at det er slik med blomster også. Blomstene er vakre i seg selv, men til visse anledninger er det hyggelig å stæsje de opp litt. Men bruk stæsjet med respekt, tenke over at det skal fremheve blomsten, ikke ta lurven fra den.

Vil komme tilbake med litt flere idéer og tanker når det nærmer seg advent, foreløpig gir jeg dere en smakebit av mitt favoritt tilbehør: Mose, kongler, stein og greiner. Enkelt og greit. For meg finnes det knapt noe vakrere tilbehør. Mosen har ankommet, så nå kribler det i fingrene!


Kom inn og la dere inspirere av et lykkelig førjulskaos!

1 kommentar:

  1. Må bare fortelle at TULIPANENE har kommet! De er buntet 15 og 15 i reine farger, men vi splitter mer enn gjerne opp buntene for dere og mikser fargene hvis dere har lyst på en liten smak av vinterlykke.
    De finnes i hvitt og oransje i dag:-) Velkommen!

    SvarSlett