torsdag 10. november 2011

SLØR(ETE) I BLIKKET, MEN MÅLRETTET!


På lørdag var vi på blomsterdemonstrasjon som Plantefoss Sør hadde regien på. Jeg vil aller først gratulere disse guttene med et helt fantastisk arrangement, lenge siden jeg har vært med på noe så flott! Og det var en flott demonstrasjon. Veldig artig at det var to dekoratører som demonstrerte side om side. Noe av det som gjorde det så spennende var at det var store kontraster mellom arbeidene deres.


Jeg har aldri sett noe av Anne Mina Lillelien, har bare hørt mye godt om hennes arbeider. Jeg falt pladask for arbeidene hun lagde, for hennes holdning til blomster og faget. Jeg vil anbefale dere på det sterkeste å sjekke ut MinaMilanda og Blomsteratmosfære på facebook.


Jeg har alltid vært en stor tilhenger av Brudeslør. Utrolig mange synes Brudeslør er skikkelig kjipt, det er jo noe som bare blir brukt mellom roser. Dessuten er det urettmessig dyrt. Ja, jeg er enig i at det er urettmessig dyrt, men lørdagens demonstrasjon gav meg igjen troen på at jeg skal klare å gjøre brudeslør til et populært materiale her på Søndeled!

Ps. Husk farsdag på søndag! Vi har dropsposer "til verdens beste pappa"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar