lørdag 3. november 2012

BLOMSTERTANKER -sånn på slutten av ei arbeidsuke

En arbeidsuke er ved straks ved veis ende.  Vi har akkurat startet på November måned og vi kan kjenne hvordan advents -og juletida er i ferd med å innhente oss.  Vi går hektiske dager i møte noen og enhver, og blomsterbransjen er intet unntak.  


I skrivende stund er vi derimot i en av årets roligere perioder og det er i disse periodene jeg virkelig kan kose meg med jobben min.  Og da tenker jeg ikke på jobben min som butikkeier, men den ordentlige jobben min, den delen som hjertet mitt banker for; binderidelen.  





 Og det gleder meg når jeg registrerer at det oftere kommer inn bestillinger på buketter og dekorasjoner uten spesifikasjoner, når jeg bare får beskjed om å lage noe fint.  Disse ordrene blir det flere og flere av, og de er endelig i flertall.  Det er en stor tillitserklæring som jeg legger min ære i å forvalte på beste måte.



Måtte alle få ei unik helg å ta vare på!




Cathrine





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar