mandag 26. november 2012

SKOLØS LYKKE -den gode følelsen.

Dagene begynner å bli hektiske for mange.  Undertegnede kjenner dagene går litt for fort, og at døgnet mangler noen timer.  Det er mye som skal på plass før julerushet setter inn for fullt...

Det er klart jeg kjenner litt på den vanskelige kombinasjonen mellom ekstra jobbing og familieliv i denne førjulstiden.  Det er jo nå vi skal kose oss ekstra sammen, det er nå hele samfunnet er lagt opp til sosial hygge med juleverksted, juleforestillinger, julekonserter osv. osv.  Likevel, trass i den dårlige samvittigheten er det nettopp dette som har blitt jul for meg.  Lange arbeidsdager, jord under neglene, glitter i ansiktet, julemusikk, juleblomster og lukten av svibler.  Og når jeg i kveld har gjort butikken klar til advent med nyankomne juleblomster, på sokkelesten og med julemusikk på øret...DA kjenner jeg at denne jobben gir meg uendelig mye glede.  Blomster er en fantastisk kilde til mye positivt.

Nydelige tulipaner i lykkens farger



Calocephalus, sølvtråd. Nydelig ute og nydelig inne



 Røde Kornellgrener, vi har også i år laget de populære hjertene



Svibler, hvite eller lilla


Helleborus, selvskreven blomst her hos oss.

Legger med NOEN smakebiter fra hva vi kan tilby...men vi har uendelig mye mer enn det dere ser, så jeg håper dere kommer innom for en hyggelig handel, en skravlings eller en titt -og deler den gode følelsen med oss.  

Velkommen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar