torsdag 10. februar 2011

MORSDAG

Dekorasjoner i ulike prisklasser

Noen synes morsdag er en tåpelig dag funnet opp av handelsstanden, mens andre synes det er hyggelig med gode muligheter for å gi bort blomster og små gaver, og i mange hjem vanker det nok også en kakebit eller to:-) Alle må få lov til å ha sin mening, men siden jeg nå en gang er i blomsterbransjen, ønsker jeg denne dagen velkommen.

Buketter i ulike prisklasser

Jeg har alltid gjort ekstra stas på min mamma med kort, blomster og favorittsjokolade. Og etter at jeg selv ble mor, er det jeg som er den heldige! Om jeg føler at jeg fortjener en egen dag som jeg blir gjort ekstra stas på? Nei, ikke akkurat, men jeg må jo innrømme at jeg liker å få kort på senga og en ekstra kos av mine småtroll.


I dag tidlig hadde vi farlig god tid. Alle var ferdig stelt og det var fortsatt en hel time til vi skulle avgårde. Jeg lurer på hva som skjer med klokka om morgenen...tror nok den definitivt hopper over fem minutter eller ti. Sånn helt plutselig hadde vi bare et kvarter igjen! Og da var det plutselig to bæsjebleier som måtte tas og da jeg skulle se meg raskt i speilet oppdaget jeg at noen hadde glemt sminke... Ute lå snøen blaut og høy, så idag var det ikke mulig å unngå full mundur, selv om vi bare skulle ut i bilen for å kjøre til neste dør. Da sekker, ski, ekstra skift, unger og en småstressa mor var på plass i bilen og minstemann forlangte "Mia"-sangen for n'te gang...ja da tenkte jeg i mitt stille sinn at mammaer trenger en morsdag:-)

Detaljene i både binderi og innpakning har blitt vårt kvalitetsmerke.
Og det koster ikke noe ekstra!

Jeg vet jeg er kjempeheldig som er mamma til tre fine avleggere og synes alle fortjener en blomst i ny og ne, morsdag eller ikke. Så hvis det føles feil å komme med blomster til søndag er jeg helt sikker på at en fin bukett en helt vanlig onsdag vil gjøre samme nytten! Men til dere som liker tradisjonen med morsdag kan jeg anbefale dere å ta turen innom oss i løpet av helga. Vi vil ha buketter og dekorasjoner ferdige i ulike prisklasser, mange fine potteblomster og selvfølgelig gavepakket hjertesjokolade.

Nougathjerter som smelter på tunga...mmm!

GOD MORSDAG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar